perjantai 30. joulukuuta 2011

Kirpparilla

Kävin kirpputorilla metsästelemässä halpoja kirjoja, ja löytyihän niitä. Itseasiassa vähän yli budjetinkin, mutta onneksi jonossa takana oleva pappa lainasi muutaman sentin minulle :) Näihin kirjoihin lopulta päädyin:

  • Agatha Christie - Idän pikajunan arvoitus
  • Sophie Kinsella - Himoshoppaajan salaiset unelmat (olen jo pitkään halunnut tutustua Kinsellan kirjoihin, ja hypistellyt niitä lähes joka kerta kirpputorilla käydessäni, mutta nyt päätin kokeilla ja ostaa yhden :))
  • Markus Zusak - Kirjavaras, olen jo lukenut tämän, mutta ajattelin että näin mahtava kirja pitää saada kyllä ihan omaksi.
  • Virpi Hämeen-Anttila - Suden vuosi
  • Virpi Hämeen-Anttila - Muistan sinut Amanda
  • Turkka Hautala - Salo
Pakko vielä hehkuttaa noita ihania itsetehtyjä Betty Boop -patalappuja ja kahta Marilyn -elokuvaa :)) Jee!

Huomenna sitten toteutan "Lukutoukan katsauksen vuoteen 2011" ja sunnuntaina esittelen jouluna saatuja kirjoja! Katsotaan, jos saataisiin kuitenkin vielä tänään tai huomisaamuna vuoden viimeinen kirja-arvio aikaan eräästä sadusta ;)

8 kommenttia:

  1. Niagara on hieno leffa. No, melkein kaikki Marilynin elokuvat ovat. :)

    Turkka Hautalan Salo olisi kiinnostavaa lukea, pidin Salon Paluusta kovasti.

    VastaaPoista
  2. Itsekin olen ostanut juuri Kirjavarkaan ja Hautalan Salon kirpparilta. Aika paljon ihmiset tuntuu pistävän kiertoon samoja kirjoja, koska juuri kirppareilla olen nuo muutkin ostamasi pongannut, vaikka itse jättänyt ostamatta. Mistähän lie tämä?

    Mutta hyviä löytöjä!

    VastaaPoista
  3. Kinsellaa (ja muita hömppäkirjailijoita) olisi hauska lukea taas. Siitä on ikuisuus kun olen viimeksi kunnon hömppää lukenut, voisivat olla mukavia välipaloja aina silloin tällöin :)

    VastaaPoista
  4. Olen tehnyt myös saman havainnon; samoja kirjoja ja kirjoja samoilta kirjailijoilta pyörii kirppiksillä paljon!

    VastaaPoista
  5. Katja, totta! Marilyn on ihana, ei sen elokuvista voi olla pitämättä :)

    Katri, joo ihan totta! Muistan, kun näin saman kirpparikierroksen aikana joskus neljä samaa kirjaa. Outoa.

    Laura, olen ihan samaa mieltä! Mä oon viimeksi tainnut lukea jtn Sinkkuelämää tai vastaavaa kaksi tai kolme vuotta sitten, yhyy

    Tuulia, siksi ettet sinä ehtisi ryövätä kaikkia minulta!

    Sanna, hyvä! Nyt on vain ongelmana, ettei kirjahylly ole täydellinen ilman Paluuta...

    VastaaPoista
  6. Kirjavarkaan minäkin kotiutan kunhan tulee vastaan sopiva tilaisuus... Olipa kiltti jonokaveri ;)

    VastaaPoista
  7. Villasukka, niin oli!
    Hahaa onnea Kirjavarkaan etsintöihin :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)