torstai 26. tammikuuta 2012

Jos minä saisin valita

Sain Tuulialta fiiliksiä herättävän Jos minä saisin valita-haasteen. Kiitos!

Nämä meikäläisen vastaukset ei yritä olla mitenkään diplomaattisia tai maailmaa parantavia, kirjoitan siltä miltä tuntuu :)

Jos minä saisin valita.....

... Haavistosta tulisi Suomen presidentti.
... Opiskelijoiden palkat eivät olisi niin kehnoja.
... Huulipuna pysyisi koko päivän kulumatta, vaikka kuinka joisi tai vetelisi Hese -ruokia.
... Kaikille riittäisi haluamiaan opiskelupaikkoja/ Sinne pääsisi sisään.
... Minun ja avomieheni rakkaus kestäisi ikuisesti.
... Useampi ystäväni lukisi kirjoja. Ja äiti myös :S
... Naisten ympärileikkaukset loppuisivat NYT.
... Ihmiset eivät näkisi itseään peilistä vääristyneenä, niinkuin minä näin joskus.
... Minulla olisi enemmän rahaa ostaa kirjoja.
... Minulla olisi enemmän aikaa lukea.
... Reijo Mäki asuisi meikäläisen naapurissa.
... Vanhemmat ihmiset eivät suhtautuisi niin nuivasti tatuointeihin ja lävistyksiin.
... Maailmassa olisi enemmän rakkautta. Tuitui. Ja rauhaa.

ÄÄÄÄÄÄ, nyt tulee vaikein osuus. Haastan

Edmondin
Amin
Villasukan
ja Tsirpin

Kiitoooos! :)

11 kommenttia:

  1. Ihanaa, kiitos ♥ ♥

    Ihanat asiat sulla vieläpä listattuna! (psst, oot eka joka koskaan on haastanut mut ♥ )

    VastaaPoista
  2. Kiva kun ehdit vastaamaan! :) Olen monista asioista kanssasi samaa mieltä!

    VastaaPoista
  3. Onpas kivoja asioita! Minäkin liputan Haavistoa... ja rauhaa, rakkautta ja opiskelupaikkoja. ;)

    VastaaPoista
  4. Paljon samoja sioita on mullakin:) Hienoja juttuja nostit esiin, ja Haavisto ehdottomasti pressaksi;)

    VastaaPoista
  5. Edmond, ole hyvä ystäväiseni <3

    Tuulia, tottakai, kun olit ihana ja haastoit mut!

    Peikkoneito, Jee toivottavasti Haavisto voittaa! Muista äänestää ;)

    VastaaPoista
  6. Kivoja valintoja! Haaviston puolesta minäkin liputan, monesta muustakin olen ihan samaa mieltä sinun kanssa.

    Niin ja kiitos haasteesta :)

    VastaaPoista
  7. Täälläkin ollaan Haaviston kannalla!

    Ja heeetkinen: "... Reijo Mäki asuisi meikäläisen naapurissa." :D

    VastaaPoista
  8. Villasukka, hihii ole hyvä!

    Kissaämmä, tyhmää, kun äiti ei lue... Vaikka ostin sille kivan kirjan joululahjaksikin..

    Katri, tekisin usein visiittejä siinä tapauksessa naapuriin ;) Mäki olisi varmasti oivaa tissutteluseuraa!

    VastaaPoista
  9. Ohho, kiitos! Pitää kattella jos saan joskus kirjoteltua tästä oman maailmanparantaja-version... :---D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)