perjantai 14. joulukuuta 2012

Luukku 14

Joulukuun 14. päivänä aion vilauttaa teille hieman lukujonossa olevia kirjoja. :)

Tatiana de Rosnay: Mokka (puolessa välissä keikutellaan)
Sarah Winman: Kani nimeltä jumala (jee aivan pian!!)
Ernest Cline: Ready player one (jännittää...)
Sergei Lukjanenko: Yöpartio (syksyn uutuus, joka ilmeisesti saa jatkoa keväällä?)
Ismail Kadare: Seuraaja
Aki Ollikainen: Nälkävuosi
Heidi Köngäs: Dora, dora (myös tämän lukemista odotan innolla!)

Sellaisia.. Toivottavasti saisin luettua nämä pian!! :)
Mitä kirjoja te olette hamstranneet jouluun?

12 kommenttia:

  1. Mokka jäi minulta kesken...

    Dora, Doran olisin lukenut, mutta kun se liikkuu samoissa maisemissa, samassa ajassa kuin Ketun Kätilö, en halua minkään ikinä pilaavan Kätilön jälkimakua, joka kestää sateenkaaren tuolle puolen...

    VastaaPoista
  2. Helou, mullakin jäi Mokka kesken mutta Dora, doraa jonotan kirjastosta :) Toivon sen ehtivän jouluksi.

    VastaaPoista
  3. Kani nimeltä jumala ainakin on hieno. Mulla se Dora Dora jäikin siihen puoliväliin ja nyt kun se ei saanut Finlandiaa, olen vähän helpottunut, ettei tarvi lukeakaan loppuun ;D

    VastaaPoista
  4. Heh, mitä ihmettä sekoilen... Siis Mokka EI jäänyt mulla kesken, mutta ajatuksissa kyllä oli keskeyttäminen. Mutta sulle teos on eri!

    VastaaPoista
  5. Minä olen myös säästellyt Kania jouluun, ja Westön Älä käy yöhön yksin on virallinen joulukirjani ;). Myös Oatesin Sisareni, rakkaani odottaa joulunpyhiä :).

    VastaaPoista
  6. Minulla on vielä vähän kesken suunnitelmat, mitä kirjoja otan mukaani kun lähden maalle joulua viettelemään. Pukin kontista toivoisin löytyvän Kani nimeltä jumalan!

    VastaaPoista
  7. Mulla odottaa hyllyssä George R. R. Martinin Korppien kestit, johon pääsen jopa tänään jos saan luettua edellisen kirjan loppuun tänään.
    Ready Player one vaikuttaa kiinnostavalta jo pelkästään nimensä takia.

    VastaaPoista
  8. Leena, Oi! Mikä mätti? Minä olen tähän mennessä pitänyt Mokasta :)
    Dora, doraa on kyllä tosiaan suositeltu Kätilöstä pitäneille, itse aion lukea molemmat!

    Annika K, No hyvä, että jaksoit loppuun asti :D Eiköhän se Dora, dora pian sinunkin luoksesi löydä! ;)

    Mari A, Minä toivon/uskon, että Dora, dora olisi minun kirjani :) Mutta ei väkisin näitä ehdokkaita viitsi rutistella :p

    Sanna, Kuulostaa hyvältä valikoimalta! Entäs aattona paketeista tulleet kirjat?

    Katri, Toivottavasti saat sen! Jos ei ole suunnitelmia, niin mukaan kaikki mahdollinen ;)

    Reta, Martin-putki siis? :D

    Tuulia, Älä hätäile, se on tulossa heti näiden jälkeen!!

    VastaaPoista
  9. Minun jouluni saattaa kulua Tolkienin Hobitin tai sitten Harrisin Pienen suklaapuodin parissa...

    VastaaPoista
  10. Kani ja Nälkävuosi on todella helmiä tuossa pinossa. Ready Player One on omalla TBR-listalla. Eilen sivistinkin sua tosta Seuraajasta, toivottavasti sun lukukokemus on omaani huomattavasti parempi.

    Oma jouluni meneekin vielä muutaman uutuuden sekä Rowlingin parissa. Toivottavasti ainakin.

    VastaaPoista
  11. Villasukka, Hobitti! Hurjaa! Tulen ehdottomasti lukemaan arviosi :)

    Riina, Mäkin toivon :D Mua jännittää tuo Ready player one, luulen, että joko tykkään aivan älyttömästi tai en lämpeä...

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)