lauantai 8. joulukuuta 2012

Luukku 8

Tänään aion keskittyä toivelistauksen tekemiseen itse joulupukille :) Listasin kuusi kirjaa, joita stalkkailen tällä hetkellä eniten kirjakaupassa. Se ei tietenkään tarkoita, että olisin onnellinen saatuani nämä kaikki. No okei, olisin, mutta kiinnostavia kirjoja on liikaa!

1. Ulla-Lena Lundberg - Jää. En edes tiedä miksi, mutta pitkin syksyä olen vaellellut juuri tämän luo kirjakaupassa ja silitellyt ja vähän selaillutkin. Varmasti erittäin tunnelmallinen ja hyvä kirja joulun välipäiville. (ja mikäli olen oikein käsittänyt hidaslukuisuuden niin pariksi viikoksi eteenpäinkin)

2. J. K. Rowling - Paikka vapaana. Pidän erittäin paljon Rowlingista, joten tämä oli aika itsestään selvyys. Onneksi tiedän, että äiti on ostanut tämän jo minulle pakettiin. Jee!!

3. Mariela Sarkima - Make up bible. Opiskelenhan meikkaajaksi. Tästä löytyy varmasti kiinnostavaa infoa ja ajanhenkisiä kuvia.

4. Joyce Carol Oates - Sisareni, rakkaani. Olen lukenut aiemmin yhden Oatesin kirjan, joka ei kylläkään ole jättänyt mitään erityistä fiilistä, mutta silti uskon tämän olevan todella hyvä.

5. Anna Kortelainen - Ei kenenkään maassa. Yksi syksyn kiinnostavimpia uutuuksia, jota en ole vieläkään saanut käsiini. Kuitenkin liian erityinen kirja ostettavaksi halvalla netistä tai jonain veronpalautuspäivänä. Tämä on kirja, joka pitää saada jossain joululahjaksi.

6. Jennifer Egan - Aika suuri hämäys. Ajattelin tämän ilmestyttyä, että "järkyttävä kansi ja nimi, en lue", mutta jostain syystä olen taas muuttanut mieleni :D

Lisäksi olisi ihanaa löytää paketeista:
- The body shopin tuotteita
- kynsilakkoja
- jotain jänskiä tv-ohjelmia, esimerkiksi True Blood, Paavo Pesusieni, Kosto (saakohan sitä vielä dvd:nä??)
- Disney -elokuvia
- pussilakanoita
- lahjakortteja

Mitä te toivotte tuliaisiksi Korvatunturilta tänä vuonna?

5 kommenttia:

  1. hehee mulla oli toiveena toi make up bible kans, saa nähdä tajuaako jipsukka sitä mulle ostaa :D ja sit kaks hajuvettä ja ja jotain mattoja ja lamppuja ja... XD mut se oma aika on sitä mitä tarvin ja haluan eniten ja sitä minä saankin sitten ens vuoden puolella.... :DD ja sitten kun tuut taas vahtimaan tota pikkumiestä! <3

    VastaaPoista
  2. Kirjoitin juuri omaan blogiini toivelistan. :D

    VastaaPoista

  3. Minulta löytyy onneksi jo omasta hyllystä tuo Sisareni, rakkaani. Säästelen sitä jouluksi. Nyt luen Jäätä, hyvältä vaikuttaa! Itse haaveilen Monika Fagerholmin kirjasta Lola ylösalaisin.

    VastaaPoista
  4. Oates on varmaan yksi maailman parjaita kirjailijoita, mutta Sisareni, rakkaani oli minulle niin rankka, vaikka olen rankkojen kirjojen ystävä, että jäin pimeään. Lue se silti, sinä voit kokea sen toisin. Ja sen kirjan laatua en kiellä.

    VastaaPoista
  5. Mira, Make up bible on kyllä varmaan loistava lahja ihan kaikille selkeine ohjeineen ammattilaisesta tavalliseen kuluttajaan. Omaa aikaa haluaisi varmasti itse kukin :)

    Riina, Huomasin! ;D

    Sonja, Fagerholm on minulle vähän ristiriitainen kirjailija, mutta Lola ylösalaisin kyllä kiinnostaa minuakin tavallaan :)

    Leena Lumi, Kirja taisi olla siis liian ravisuttava? Olenkohan lukenut arviosi, menenkin katsomaan...

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)