keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Viimeinen lomapäivä

Heippa! Olen nauttinut uskomattoman paljon ihanasta joululomastani. Olen saanut kunnon yöunet, tavannut ihmisiä, lukenut, innostunut uusista asioista ja syönyt hyvin. Huomenna koittaa kuitenkin ihan uusi arki ja odotettu opiskelu alkaa.
Lähipäivinä olen lukenut kirjoja vain muutamia sivuja, jonka jälkeen silmät ovat alkaneet painua kiinni. (Tällä ei ole mitään tekemistä kesken olevien kirjojen kanssa! Ne ovat loistavia!) Korvaavaksi tekemiseksi kirjauduin Viaplayhin ja katselin aluksi muutaman elokuvan (The Words. Aivan mahtava tarina kirjailijasta ja ihana Bradley Cooper), jonka jälkeen päätin kokeilla jotain sarjaa katsottavaksi. Ja nyt olen sitten koukussa Pretty little liars -ohjelmaan! :D Olin nähnyt samalla nimellä olevia kirjoja ja kuvitellut tämän olevan joku teinivampyyrisarja.. Mutta vaikka addiktioni vähän nolo onkin, tähän ei liity mitään yliluonnollisia juttuja, ainoastaan yksi aika jännä mysteeri :) Kannattaa katsoa edes ensimmäinen jakso!
Tänään katson vielä muutaman jakson muumilimpparin ja valkosuklaasalmiakkipähkinöiden (eikö ne olekin ihan parhaita?!) kera.

Miten teidän vuotenne ovat startanneet?

13 kommenttia:

  1. Ihana kuulla, että loma on ollut rentouttava. Onneksi minäkin ehdin pari päivää vain olla tekemättä mitään. :)

    Minä yritin joskus katsoa Pretty Little Liarsia, mutta huonojen näyttelijäsuoritusten takia se jäi sitten kesken. Muuten siinä olisi ollut ihan potentiaalia!

    Minun vuoteni on alkanut aika kiireisissä tunnelmissa: kandia, töitä, luentoja. Helmikuussa onneksi helpottaa, joten se mielessä pitäen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha onhan se paikoin vähän ontuva :D En ole pitkään aikaan katsonut tuon tyyppisiä, joten ehkä siksi tykkään? :)

      Onpas sinulla vilskettä! :o Toivottavasti pystyt kunnolla nauttimaan vapaahetkistäsi :)

      Poista
  2. Minäkin yritin joskus tuota Pretty Little Liarsia katsoa, mutta ei ollut ihan minun sarjani. (Tällä hetkellä katson Gossip Girliä, joka oli jopa kaksi ekaa tuottista katsottava ja nyt kolmas alkaa jo olla aika naurettavaa tavaraa....)

    Minun vuoteni on alkanut hyvin! Alkuvuosi meni maalla, nyt jo kaupungissa. Olen lukenut ja yrittänyt korjata unirytmiäni. Eli valvon myöhään, herään aikaisin ja otan päikkärit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah minäkin katsoin Gossip Girlia, kun se tv.stä joskus aikoinaan alkoi! Eka tuotantokausi oli lempparini, mutta toista katsoin ehkä vain puolet... Oli silti pakko syksyllä vihdoin ja viimein googlettaa, että kuka se Gossip Girl on :D

      Päikkärit ei kuulosta unirytmin korjaamiselta :D

      Poista
  3. Mulla tämä vuosi on alkanut jotenkin todella vauhdikkaasti, aivan kuin vuodenvaihteesta olisi jo ties kuinka kauan. Lukuintoni on ainakin kasvanut valtavasti, mikä on tietysti plussaa! :D Pian palaan minäkin koulun penkkejä kuluttamaan, sillä työharjoittelu loppuu tällä viikolla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla! Aiotko tehdä blogiisi jonkinlaisen yhteenvedon harjoittelustasi? :)

      Poista
    2. Kiitos ideasta, sillä kysymyksesi tiimoilta sain innostuksen tehdä harjoitteluyhteenvedon blogiini! :D

      Poista
  4. Ihanalta kuulostaa sun loma! Mulla jatkui opiskelu tänään, mutta oon tästä viimeisestä opiskelukeväästä aika innoissani, kun on niin kiinnostavia kursseja. Ja lomakin oli mitä mahtavin, sai lukea, nukkua, rentoutua, nähdä rakkaita ihmisiä. :)

    Toivottavasti huominen eka opiskelupäiväsi on mahtava! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viimeinen jo! Uskomatonta :) Hyvä, että loma rentoutti, sulla oli niin kiireinen syksy takana...

      Toivotaan, iiks!!

      Poista
  5. Oho, onko Muumilimpparia tölkeissäkin? :D En tiennyt!

    Lomasi kuulostaa mukavalta :) Minullakin oli kivan rentouttava loma. Tosin unirytmi kääntyi vähän päälaelleen, joten sitä tässä olen yrittänyt loman jälkeen korjata.. Muuten vuosi on alkanut koulutöitä tekemällä, mutta myös lukemiseen olen saanut järjestettyä aikaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ilmeisesti jokin "uutuus", kun kaikissa kaupoissa ei vielä näytä olevan. Ja tämä on litrahinnaltaan halvempaan kuin pulloissa!

      Heh, luulen että meillä kaikilla on ollut nyt vähän petrattavaa unirytmin kanssa :D

      Poista
  6. Ihan vaan tulin sanomaan että:
    Tölkki-Muumilimppari!?
    :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :)