sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Sunnuntai

Tänään:

Olen löytänyt vanhasta lehtipinosta lapsille osoitetun ristikkolehden. Lehden parissa on kulutettu tovi jos toinenkin innosta puhissen.
Olen lukenut Nura Farahin Aavikon tyttäriä. Tykkään ainakin alusta tosi paljon.
Olen menossa elokuviin katsomaan Kirjavarkaan äitini kanssa. Paljon sydämiä!! (Sekä äidille että Kirjavarkaalle)
Olen hengaillut pupukuvioisissa pyjamahousuissa.
Olen harmitellut, kun eilen siivottu koti ei ole enää siivotun näköinen.
Olen stressannut tulevasta työharjoittelusta.
Olen suunnitellut (huom. suunnitellut) lenkkeilyn aloittamista uimisen rinnalle.
Olen selaillut syksyisiä kirjakatalogeja ja kihissyt innosta loppuvuoden kirjaherkuista.

Mitä teille kuuluu? :)

8 kommenttia:

  1. Ei ihan niin mukavia kuin sinulle: olen lukenut koko päivän ihan kamalaa tenttikirjaa! Mutta onneksi sain sen äsken luettua loppuun ja pidän kyllä tauon ennen seuraavaan tenttikirjaan siirtymistä, joten jotain ilon aihettakin onneksi on. :)

    Kivaa leffailtaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, kuulostaa ihan minun inhokkisunnuntailtani :D Pidä nyt ansaittu tauko, ja suklaata lukemisen rinnalle!

      Poista
  2. En tiennyt yhtään että sinulla on silmälasit! Tärkeä huomio tämä eikös.

    Kiva postaus! Ja kivoja juttuja. Minäkin haluan nähdä Kirjavarkaan, mutta katsotaan koska ehdin. Toivottavasti vielä sinä aikana, kun se elokuvissa on.

    Minä olen viettänyt viikonloppua aika kiireissiä merkeissä ja kun tänään pääsin kotiin, niin kömminkin ekana sänkyyn kirjan pariin. Nyt onneksi helpottaa jo. Loppuillan tosin ajattelin viettää edelleen kirjojen keskellä, ehkä teekuppi kätösessä :) Täytyy valmistautua ensi viikkoon, jolloin olen jopa 6 päivänä töissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on! On tässä jo joitain vuosia tarvinnut vähän lisätehoja lukiessa ja lähityöskentelyssä..

      Oho, sinullahan on pitkä työviikko tulossa! Mutta toisaalta, jos illat makaa sängyssä kirjojen kanssa niin luulisi jaksavan ;)

      Ja Kirjavaras oli hyvä! Ei niin hyvä kuin oletin, mutta hyvä. Ja hieno.

      Poista
  3. Ai että mitä kuuluu?
    Perjantaina haimme lapsenlapset, 11-vuotiaat kaksoset meille junalla Kouvola - Tikkurila - Kouvola, ja tänään lähetimme heidät kahdestaan takaisin. Matka ei ole kuin vähän toista tuntia, mutta se oli heille ensimmäinen junamatka ilman aikuisia!
    Lasten kanssa kävimme katsomassa paikallisen harrastelijateatterin esittämän näytelmän Puluboi ja Poni, josta pidimme kovasti.
    Pelailimme lautapelejä ja luimme kukin omia kirjojamme.
    Minä olen lukenut Kaija Juurikkalan Äitikirjaa, jonka kohta lopetan pää tyynyllä.

    Kirjavaras on hyvä, siis ainakin kirja. Leffaa en ole vielä nähnyt.

    Voi, mitä kirjaherkkuja onkaan tulossa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana viikonloppu sinulla takana Marjatta! Lautapelejä minun tulee pelattua liian harvoin, ihme tapahtui kolmisen viikkoa sitten kun puolisoni suostui yhteen pelihetkeen. En ilmeisesti ole ihanteellisin pelikumppani :D
      Ja omien kirjojen lukeminen porukassa on ihan mahtavaa! Vaikka kaikki ovatkin hiljaa ja lukevat omiaan, niin silti pidän siitä kovasti.

      Poista
  4. Olimme katsomassa Le Week-Endin ja siinä tuli alussa traileri Kirjavarkaasta. Näytti niin kiinnostavalta, että aion ostaa filmin heti kun se tulee myyntiin ja nehän tulevat nykyään aika nopeasti.

    Hyvä kuva sinusta ja nuo lasit sopivat hyvin!

    Kuuluu puutarhailua, elokuvia, grillikauden avausta, lounaita ulkona, liikaa kirjoja, salaa syötyjä Leafin suklaisia pääsiäismunia, maljakossa kukkivia kirsikkapuun oksia, hurjaa oi ihana toukokuu -odotusta...



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! Kaikkia odotuksia elokuva ei lunastanut, mutta hyvä se oli. Äitinikin piti elokuvasta kovasti :) Laskeskelin juuri jonkin elokuvan kohdalla, että se tuli melkein neljässä kuukaudessa ensi-illast dvd:lle! Ei kauaa tarvitse odotella....

      Sinulle kuuluu selvästi ihanaa kevättä! Pääsiäismunia pitäisi taikoa tännekin koristeeksi ja syötäväksi..

      Kiitos ihanasta kommentistasi Leena! :)

      Poista

Kiitos kommentista! :)