perjantai 19. syyskuuta 2014

Mitä luen viikonloppuna?

Ah, viikonloppu! Tänään olen valmistautunut maanantain tenttiä varten (toki koekirjaa pitää vielä silmäillä viikonloppuna) ja voin alkaa rentoutua hyvän kirjan ja suklaan parissa. Plus Gilmoren tytöt ja sipsit. 
 Tällä hetkellä minulla on kesken tuo Anne Tylerin Hengitysharjoituksia, joka on kuukauden lukupiirikirjamme. Kolmasosa on vielä lukematta, mutta tykkään! Lisäksi noudin tänään kirjastosta varaamani Saga-sarjakuvan ensimmäisen osan, joka suomennettiin juuri. Aloittelin tätä sci-fi-pläjäystä jo ja sarjis on kieltämättä aika kreisi! Mutta olen lukenut tätä vasta kolmisenkymmentä sivua :)
Jossain vaiheessa viikonloppua olisi tarkoitus aloittaa myös Harry Potter ja viisasten kivi! En muista koska olisin viimeksi lukenut Harry Potteria, varmasti joskus yläasteella. Rakastan aivan totaalisesti ykköskirjassa esiteltävää maailmaa ja Harryn ja kumppaneiden ensimmäistä kouluvuotta. Mutta kakkonen on saanut minut aina vähän jäihin. Sanotaan, että jos olen lukenut Viisasten kiven melkein 15 kertaa, ja aloittanut Salaisuuksien kammion yhtä monesti, niin jälkimmäisen olen saanut loppuun asti vain pari kertaa. Ja siihen sarjan lukeminen on jäänyt. Joten nyt minulla on pyhä aikomus lukea sarja viimein loppuun, johon olen ensikerran tarttunut 8-vuotiaana ja päättää se kaksikymppisenä. Tai 21-vuotiaana, miten se nyt sanotaankaan, syntymäpäiväni ovat melkein kuukauden kuluttua :)

Kerro omasta viikonlopustasi!
Bloggaaja on jo valinnut lukuasukseen liian värikkään ja liian paljettisen velourasun. 

6 kommenttia:

  1. MITÄ ET OLE LUKENUT POTTEREITA?! No jo on korkea aika! (Paitsi me ollaan kyllä varmaan juteltu tästä ennenkin...)

    Minä aion viikonloppuna tehdä koulujuttuja, lukea lukupiirikirjaa (josta en taida olla yhtä innoissani kuin sinä), käydä kavereiden synttäreillä ja S:n bändin ensimmäisellä keikalla ja tehdä pitsaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin ollaan, ja aina sama reaktio! :D

      Onpas sinulla paljon puuhaa viikonloppuna! Toivottavasti niitä kouluhommia ei ole tolkuttomasti, mutta kiva viikonloppu muutenkin näköjään tulossa :)

      Poista
  2. Mun mielestä Salaisuuksien kammio on sarjan epäkiinnostavin, koita vaan kahlata sen yli, ehkä jopa vähän hypellen, niin sitten pääset kolmoseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen kaikkeni! Ehkä vanhempana Salaisuuksien kammio voi tuntuakin vähän erilaiselta :)

      Poista
  3. Kannaattaa ihmeessä kokeilla! Itse koin tällä lukukierroksella Salaisuuksien kammion huomattavasti parempana kuin aiemmin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aloitan Salaisuuksien kammion vielä illalla! Jee!

      Poista

Kiitos kommentista! :)